-->

Cerita Cinta Fairuz & Fadzilla Hanim ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Fathimah AzZahra' . Mohd Fairuz

Lilypie First Birthday tickers

tag team : Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja (",)~

Tag dr Cik Rose yg tertangguh seminggu lebih.N Cik Rose udah majuk sbb saye sik xberkesempatan nak jawapnye...sowi yaa...jum...jum...saye sedang menjawap dgn usaha yg keras...hee...

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Bekas kekasih saya adalah :

~ namenye comad...dh 4 thun die d.tgglkan oleh saye sbb Flight Qatar Airways x membenarkan membawa seekor tucen bersame..lalala...

2. Saya sedang mendengar :

~ lalu lintas kete,lori,beskal,tuktuk n desiran angin sungai nil sebelah umah...

3. Mungkin saya patut:

~ amik wet banjer bulan lepas punye kat bank...tp panash,maka saye jadi malashh....ley x?

4. Saya suka :

~ senyuman mama n pujukan ayah klu saye majuk

5.Sahabat-sahabat baik saya :

~ slalu ngan saye...kdg2 saye yg xpasan diorg ade...hihihihi...

6.Saya tak paham :

~ camne simpanan komik2 mickey arabic edition saye bersepah...hhuhu...

7.Saya kehilangan :

~ Kamus Maurid( arabic-english ) dh 4 kali ilang gare2 urang pinjam tatau pulang sbb peminjam sesat kot xjumpe saye...uuuu...

8.Ramai yang berkata :

~ burink pas abis final exam....

9.Makna nama saya :

~ cahaya kelebihan pemimpin yang disegani

10.Cinta itu adalah :

~ sesuatu yg tidak semua nisyan miliki n hargai

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :

~ memanggil saye suh nengokkan tahap keempukan spagheti

12.Saya akan cuba :

~ capai matlamat2 saye

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :

~ abadie....

14.Telefon bimbit saya :

~ amat classic...ekekeke...

15.Bila saya terjaga dari tidur :

~ perbaharui syahadah n minum air mineral

16.Saya paling meluat apabila :

~ wat kije lambat...

17.Pesta/Parti adalah :

~ byk makne

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

~ 24 ekor tucen belaan kami sekuarga...gajah name bobby yg suke kentot kuat di zoo sblah maahad johor...harimau2 sultan johor kat zoo sblah maahad johor jugok yg suke mengaum bile nak masuk subuh n menakutkan kami penghuni hostel maahad johor...n seekor mawas sultan johor yg pernah terlepas n masuk ASPURI(asrama puteri maahad johor)

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

~ darjah 1 hgga darjah 6 sbb saye sertai kelab tarian...dh berumur nie klu di mesia dpt jadi guru tari je je la pon tuk anak2 PERKEP(persatuan isteri2 polis)...huhuhu..

20.Hari ini :

~ semakin panash....40 darjah celcius

21.Malam ini saya akan :

~lalala....

22.Esok pula saya akan :

~ mengikut strategi harian seperti biase tp menyeronokkan

23.Saya betul-betul inginkan :

~najah sufi a'latul....

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

~ muke merah sbb panash...

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

~ bykkk...

26.Makanan Barat atau Jepun :

~ teringin nak mkn lg tp tggu kak ipar banjer d.mesia

27.Bilik yang terang atau gelap:

~sesuai tuk tidow

28.Makanan segera adalah :

~ byk perisa tambahan n menyebabkan sakit urang kaye...heee...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

~ nape kak ??

30.Siapa yang anda mahu Tag?

~ sesape yg xjawap agi

uuuu...selesai sudah...panjangnye soklan...adehhh...time kasih Cik Rose...

0 comments: